ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: عضو فراکسیون «المستقبل» درمجلس لبنان که به حزب جریان المستقبل به ریاست « سعد حریری» وابسته است، پیشنهاد کرد که برای مقابله با فاجعه خشکسالی، لبنان از ترکیه آب وارد کند.



به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، « محمد قبانی» گفت که این پیشنهاد را درجلسه آینده کمیته انرژی و آب پارلمان لبنان به عنوان سازوکار حل بحران آب در این کشور ارائه می کند.

وی افزود: لبنان باید برای مقابله با فاجعه طبیعی خشکسالی و کمبود آب اعلام وضعیت فوق العاده کند.

عضو فراکسیون المستقبل با بیان اینکه اعلام وضعیت فوق العاده باید 4 ماه قبل صورت می گرفت، گفت: برای مقابله با بحران خشکسالی در لبنان حداکثر یک ماه دیگر فرصت داریم.

قبانی افزود: از جمله پیشنهادهای ما برای مقابله با خشکسالی واردات آب از ترکیه است.

وی اضافه کرد: باید راه های مختلف را بررسی کنیم، اما به نظر ما راهکار کنونی واردات آب از ترکیه است و به همین دلیل با سفیر ترکیه در لبنان صحبت می کنیم.

عضو فراکسیون المستقبل تاکید کرد: فردا (دوشنبه) کمیته عالی امداد و کمیته مدیریت بحران تشکیل می شود و چاره ای نداریم و باید جلوی فاجعه خشکسالی را بگیریم.

قبانی خاطرنشان کرد: اکنون زمان صحبت از طرح های بزرگ مانند ساختن سدها نیست اما این سئوال مطرح است که آیا امروز موضوعی مهمتر از آب در لبنان وجود دارد؟

۹۳/۰۴/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">