ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

هشدار سازمان دیانت ترکیه به امام جماعت خواننده

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۲۰ ب.ظ
ترکیه آنلاین: سازمان دیانت ترکیه اعلام کرد " احمد محسن توزر" امام جماعت مسجدی در روستایی در آنتالیا ترکیه باید بیشتر مراقب فعالیت های هنری و موسیقیایی خود باشد.


به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان ترک سازمان دیانت ترکیه پس از نزدیک به یک سال از به جریان افتادن پرونده ای در خصوص  خلع توزر از امام جماعت مسجدی در ترکیه ، با رد کیفرخواست علیه این امام جماعت موزیسیون ترکیه ، گفت او باید بیشتر مراقب رفتار و فعالیت های هنری خود باشد.

سازمان دیانت ترکیه در یک بیانیه رسمی اعلام کرده است که ضرورتی برای مجازات این امام جماعت نمیبیند چرا که در تحقفیقات صورت گرفته هیچ عنصری مبنی بر تخطی او از قانون مشاهده نکرده است.

"محسن توزر" ماه گذشته در شهر نیویورک آمریکا یک کنسرت برگزار کرد. وی از سال 2013 با تشکیل یک گروه موسیقی راک تلاش کرده است تلفیقی از موسیقی راک و اشعار عرفانی - مذهبی را در عرصه موسیقی به نمایش بگذارد. او تا کنون یک آلبوم منتشر کرده است.



هشدار وزارت دیانت ترکیه به امام جماعت موزیسین

این امام جماعت همچنین در 22 ماه جاری میلادی در آنتالیا کنسرت  خواهد داشت. محسن توزر با تشکر از سازمان دیانت ترکیه به خاطر درک فعالیت های هنری خود اعلام کرده است به فعالیت همزمان در دو عرصه موسیقی و امام جماعت مسجد ادامه خواهد داد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">