ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

اظهار نظر امام جمعه مشهد درباره مساجد ترکیه

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
ترکیه آنلاین: به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله احمد علم‌الهدی ظهر سه شنبه در مراسم کلنگ‌زنی سه مسجد در شهر مشهد، اظهار کرد: مساجد با مشارکت مردمی ساخته شوند زیرا احداث مسجد  توسط دولت ها نشاط معنوی را از مساجد می گیرد. احداث این مساجد، پایگاه عظیم و محکمی برای اسلام و رسول اکرم(ص) می‌شود و امیدوارم موجب گسترش آموزه‌های اسلامی و بندگی خدا برای برادران و خواهران این مناطق شود.


 امام جمعه مشهد گفت: مساجد را باید مردم بسازند و برای نظام اسلامی کار ساده‌ای است که مانند عربستان یا ترکیه حکومت، مسجد زیبا و مجلل بسازد، اما مساجد این کشورها نشاط دینی و معنوی ندارند.

آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص اینکه مطرح می‌شود با پول سفر فوتبالیست‌ها می‌شود چند مسجد ساخت، تصریح کرد: دشمن به دنبال بایکوت کردن جمهوری اسلامی است و اینکه فوتبالیست‌ها و ورزشکاران پرچم ایران را بالا می‌‎‌برند در واقع نظام ما را از بایکوت خارج کرده‌اند.

وی افزود: گر مطرح می‌شود که با پول فوتبالیست‌ها می‌شود چند مسجد ساخت باید توجه داشت که پول آنها باید از کجا پرداخت شود تا آنها نام کشور را در جهان بیشتر مطرح کنند
.
۹۳/۰۳/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">