ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: خانم فکریه اوز استاد زیست شناسی در شهر سامسون ترکیه برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه اعلام آمادگی کرد.


به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، "فکریه اوز" استاد زیست شناسی در شهر سامسون مشرف بر دریای سیاه در شمال ترکیه اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه که قرار است روز ۱۰ اوت برگزار شود، نامزد خواهد شد.

این نخستین بار است ک یک زن در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه که این دوره با رای مستقیم مردم انتخاب می شود، نامزد می شود.


http://www.jahannews.com/images/docs/files/000361/nf00361703-1.jpg


وی در این رابطه گفت: من به حکم تجربه ای که در زمینه تدریس از ۳۵ سال گذشته به دست آوردن توانایی درک مطالبات مردم و نیازهایشان را دارم.

استاد زیست شناسی دانشگاه شهر سامسون ترکیه افزود: دانشجویانی که در طول کارم به آنها تدریس کردم بهترین شاهد برای کفایت من هستم.من جزء طبقه متوسط هستم و روابط سیاسی و تجاری که در تبلیغات انتخاباتی به من کمک کند، ندارم.




۹۳/۰۳/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">