ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

این خانه را نه زلزله خراب کرده و نه انفجار، بلکه . . .

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ
مردی که به تازگی از همسرش جدا شده بود، با خراب کردن خانه زن سابقش، از وی انتقام گرفت.
به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از روزنامه حریت، مرد روان پریشی که به تازگی از همسرش جدا شده بود، خانه را بر سر پسر و همسر سابقش خراب کرد.


خانم گلبهار دگیرمن در گفتگو با روزنامه حریت با اشاره به بیماری روانی همسرش گفت: یکماه پیش، با داشتن 16 سال زندگی مشترک از شوهرم که فردی روان پریش بود جدا شدم. پس از گرفتن طلاق، وی بارها من را تهدید کرد و حتی یکبار برق خانه را قطع نمود. تا اینکه امروز و در زمانی که من در محل کار خود بودم، شوهر سابقم از فرصت استفاده و خانه ام را به ویرانه تبدیل و اثاثیه من را نیز دزدید.
خانم گلبهار افزود: زمانی که در محل کار بودم یکی از همسایه ها با من تماس گرفت و از خراب شدن خانه ام به دست شوهر سابقم خبر داد. پس از آن به سرعت خودم را به منزلم رساندم و با ویران شدن خانه ام مواجه شدم.


گلبهار که در یک اداره به عنوان نیروی خدماتی مشغول به کار است از مسئولان تقاضای رسیدگی کرد و گفت: چه کسی باید از زنان بی دفاع حمایت کند؟ چرا مردان جامعه نسبت به زنان اینگونه ظلم می کنند و چرا به آنها رسیدگی نمی شود.


۹۳/۰۲/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">