ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

واکنش مریم رجوی به جان باختگان معدن ترکیه

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ب.ظ
به گزاش ترکیه آنلاین وب‌سایت بولتن نیوز نوشت: مریم رجوی با انتشار پیامی درگذشت بیش از سیصد نفر از کارگران ترکیه در معدنی در مانیسا در غرب ترکیه را تسلیت گفت.


به گزارش بولتن نیوز به نقل از انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، مریم رجوی اخیرا تلاش های زیادی به کار گرفته تا از سابقه سنگین تروریستی اش فاصله بگیرد. وی که به ملکه ترور معرف است تلاش می کند وجهه حقوق بشری برای خود دست و پا کند.

بر همین اساس است که مدام در نشست های متعدد ساختگی از سوی عوامل فرقه تروریستی مجاهدین خلق شرکت کرده و همزمان به مناسبت هاب مختلف پیام همدردی می دهد. اما این اقدامات شکل مضحکی به خود گرفته است!

در آخرین مورد وی با انتشار پیامی درگذشت بیش از سیصد نفر از کارگران ترکیه در معدنی در مانیسا در غرب ترکیه را تسلیت گفت! این اقدام مضحک مورد تمسخر زیادی واقع شده است. زیرا سوال این است که اساس مریم رجوی با سابقه تروریستی که دارد در چه جایگاهی است که بخواهد با خانواده های قربانیان ابراز همدردی بکند؟
خصوصا وقتی وی از عوامل فرقه ای تروریستی است که 12 هزار خانواده ایرانی را با ترور عزیزانشان داغدار کرده است. علاوه بر این به صورت مستقیم در عملیات سرکوب قیام شعبانیه و انتفاضیه کردها و شیعیان عراقی و کشتار آنها در سال 1991 در حمایت از صدام حسین شرکت داشته و فریاد می زد با تانک هایتان از روی کردها رد شوید و گلوله هایتان را برای پاسداران ایران نگه دارید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">