ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

دروگبا یک میلیون یورو به معدنچیان بخشید و رفت!

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ب.ظ
ترکیه آنلاین:  ˈدیدیه دروگبا ˈ بازیکن ساحل عاجی تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه با عرض تسلیت و انجام کمک مالی به بازماندگان قربانیان معدن سوما با هواداران این تیم و ورزش دوستان ترکیه وداع کرد.



به گزارش روز یکشنبه ایرنا، دروگبا در یک شبکه اجتماعی نوشت: هواداران عزیز گالاتاسرای، برادران و خواهران عزیزم، از همان روز اول ورودم به ترکیه در این جا احساس راحتی کرده واحساس کردم که درخانه دوم خود هستم ، از همه شما تشکر می کنم.

وی درپایان قراردادش باتیم گالاتاسرای افزود:از محبت هاومیزبانی شمادر مدتی که در ترکیه بودم تشکر می کنم.

دروگبا با اشاره به اینکه برخی رسانه های ترکیه از کمک یک میلیون یورویی وی به بازماندگان قربانیان انفجار معدنی در شهر سومای ترکیه که به کشته شدن بیش از 300 معدنچی انجامید، خبر داده اند ، افزود: حادثه سوما بسیار دردناک بود، به عنوان یک انسان که دوست دارم به دیگران کمک کنم از بازماندگان این حادثه حمایت خواهم کرد ولی دوست ندارم که اینگونه اقدامها در رسانه ها منعکس شود.

وی اضافه کرد:اینکه چنین اقدامهایی رسانه ای شودباروحیه من سازگاری ندارد و ترجیح می دهم که اینگونه امور خیر در خفا صورت بگیرد.

دروگبا دیروز در آخرین بازی خود در تیم گالاتاسرای حضور داشت.

بازیکنان تیم فوتبال گالاتاسرای در حرکتی نمادین در اعلام همدردی با خانواده قربانیان حادثه معدن با کلاه های معدنچیان در بازی آخر خود وارد زمین شدند.

نظرات  (۱)

واقعا کارش درسته دروگبا

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">