ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین:  تانر یلدیز ˈ وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه گفت: هنوز علت فاجعه در معدن ذغال سنگ ˈ سوما ˈ در غرب ترکیه مشخص نیست.

به گزارش روز جمعه ایرنا، یلدیز که پس از بروز این حادثه در منطقه حضور یافته است ، امروز در گفت و گو با خبرنگاران شمار قربانیان این حادثه را 284 نفر ذکر کرد و گفت: تاکنون 284 نفر در این حادثه کشته شده اند و شماری نیز هنوز در معدن گرفتار هستند.



وی افزود: عملیات امداد و نجات معدنچیان همچنان ادامه دارد و این وظیفه ماست.

وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه در ادامه گفت: تماس با خانواده های قربانیان برای شناسایی برخی از کشته شدگان ادامه دارد.

او در باره چگونگی بروز این حادثه اظهار داشت: هنوز علت اصلی بروز این حادثه مشخص نیست ولی به نظر می رسد اختلال در سیستم برق معدن موجب آتش سوزی شده است.

وزیر انرژی ترکیه با رد هرگونه احتمال کشته شدن معدنچیان توسط گاز ˈمتانˈ گفت: معدنچیان به علت مسمومیت گاز ˈمنوکسید کربن ˈ کشته شده اند.

در پی انفجار در معدن ذغال سنگ ˈ سوما ˈ در استان ˈ مانیسا ˈ در غرب ترکیه 284 نفر کشته و 88 نفر زخمی شده اند.

براساس آمار منتشر شده، از سال 1941 در ترکیه سه هزار نفر در حوادث معادن ذغال سنگ در این کشور کشته و بیش از یکصد هزار نفر زخمی شده اند.

معادن ذغال سنگ خطرناک ترین محل کار برای کارگران در ترکیه بشمار می رود و در سال 2013 بیش از 10 درصد حوادث در محل کار در این کشور در معادن ذغال سنگ رخ داده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">