ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، در حالی که میوه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران فراوان و ارزان است، قیمت در سطح شهر پایین نیست، کامیوندار، مغازه‌دار و دلال سهم خود را از جیب کشاورز و مردم بر می‌دارند.


میدان مرکزی میوه و تره‌بار در منطقه آزادگان تهران واقع شده است که روزانه چند صد تن انواع میوه از استان‌های مختلف کشور به این منطقه سرازیر می‌شود و از آنجا صادر می‌شود، یا به مرکز شهر و میادین اقماری توزیع می‌شود. به هر حال این مکان نبض میوه بازار است و اگر وضعیت این مکان را بدانیم، همه‌ مسائل پشت پرده میوه را می‌توان پیدا کرد.

از قسمت شمالی این میدان بزرگ که وارد می‌شوم کامیون‌های 22 تنی در حاشیه‌ها ایستاده‌اند و انبوهی از هندوانه روی آنها است و فروشندگان با فریادهایشان مشتریان را جذب می‌کنند. هندوانه کیلویی 600 تومان، اما در این فریاد آدرس‌های اشتباه هم می‌دادند مثلا بیایید «هنداوانه آلنی (آلن منطقه‌ای در مشکین شهر)»

این منطقه در مشکین شهر است که هنوز بار هندوانه آن به بازار نیامده است، اما چون محصول مطلوبی دارد فروشندگان از برند این منطقه استفاده می‌کردند.

*گلابی ترکیه در کارتن آفریقای جنوبی کیلویی 16 هزار تومان

چندین حجره که جلوتر می‌روم گلابی سبز می‌بینم که بسیار متفاوت است، فروشنده می‌گوید گلابی ترکیه است، کیلویی 16 هزار تومان به کارتن میوه که دقیق‌تر می‌شوم نوشته است محصول آفریقای جنوبی. به هر حال به دلیل اینکه برای دسترسی به میوه خارجی باید اول صبح بروم، فعلاً از بررسی بیشتر میوه خارجی تا روز دیگری منصرف می‌شوم.


۹۳/۰۲/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">