ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

لباس های بانوان ما را بازار ترکیه تامین می کند!

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ
ترکیه آنلاین: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: دشمنان وقتی می خواهند فرهنگی را منسوخ کنند، ابتدا آن را از بین می برند و زمانی که جای فرهنگ بومی خالی شد، فرهنگ خود را جایگزین می کنند.



علیرضا رادفر روز شنبه در نخستین کارگروه امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی که در خصوص برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره مد و لباس اسلامی در آذربایجان غربی ترتیب یافت افزود: لباس های بانوان ما را بازار ترکیه تامین می کند و این نشان دهنده آن است که ما موضوع فرهنگ پوشش و لباس را در سالهای گذشته رها کردیم و کشورهای دیگر وارد این حوزه شده و اکنون برای ما نوع لباس را تعیین می کنند.

وی اضافه کرد: مردم قیمت ها را رصد می کنند وقتی مانتوی ترکیه با قیمت 500 هزار ریال و مانتوی ایرانی اسلامی با حداقل یک میلیون و 500 هزار ریال عرضه می شود، طبیعتا مردم بر حسب ارزانی خرید می کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: شورای اصناف باید بر توزیع لباس در فروشگاه ها نظارت کنند تا دچار مشکل نشویم.

رادفر افزود: باید هنجارهای جامعه در طراحی لباس ها درنظر گرفته شود و اصول اسلامی در تنوع لباس ها لحاظ شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">