ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ثبت نام سراسری مسکن مهر پردیس از 16 خرداد ماه سال 91 آغاز شد مسکن مهری که با مهرخود بسیاری از متقاضیان را خانه دار کرد.



براساس  این گزارش طی بازدیدی که از  سایت کوزو  انجام شد عباسی مدیر عامل فاز 11 پردیس با اشاره به اینکه درب های چوبی کار شده  در این فاز ایرانی و ترکیه ای است ،گفت: این درب ها  نظر کیفی بسیار بالا است وبا استاندارهای  جهانی برابر است.

این گزارش می افزاید:  تا کنون 200 هزار درب چوبی توسط شرکت ترکیه  در کارگاه های این سایت ساخته شده است.

براساس این گزارش مدیر عامل فاز 11 کوزو سال گذشته  تمامی مصالح ساختمانی از جمله سنگ های ساختمانی ، تاسیسات مکانیک ، سیمان ، موتورهای آسانسور به صورت عمده تهیه کرد.

گفتنی است : تمامی این مصالح ساختمانی در اوج قیمتی تهیه ولی به دلیل خرید  عمده بسیار ارزان تر برای آنها تمام شد.

براساس این گزارش تمامی تاسیسات زیربنایی این سایت توسط خود شرکت تهیه شده  ودر حال حاضر واحدهای مسکونی این فاز هیچ مشکلی از لحاظ خدمات زیربنایی و روبنایی ندارد.

عباسی با بیان اینکه در این فاز 60 سوله موقت ساخته شده است، گفت: این سوله‌ها حاوی مصالح ساختمانی، آهن آلات، موتورهای آسانسور و درب‌های چوبی ترکیه‌ای است.
 
وی در ادامه افزود: در صورتی که مراکز تجاری، درمانی،‌آموزشی ساخته شود و مصالح کافی برای بهره‌برداری از آنها وجود نداشته باشد از این سوله‌ها استفاده می‌شود.
 
***بهره برداری از اولین مخزن آب فاز 11 در پایان اردیبهشت ماه

عباسی با بیان اینکه به مخزن ذخیره آب در این فاز در حال ساخت است، گفت: این مخازن شامل دو مخزن 10 هزار متر مکعبی و یک مخزن 4 هزار متر مکعبی در زون‌های مختلف در حال ساخت است.

مدیر فاز 11 مسکن پردیس در ادامه تصریح کرد: 15 اسفندماه سال گذشته کار عملیاتی این مخزن‌ها آغاز شد و دو مخزن 10 هزار مترمکعبی و 4 هزار متر مکعبی در حال اتمام است.

وی در ادامه افزود: پایان اردیبهشت‌ماه امسال اولین مخزن 10 هزار متر مکعبی به پایان می‌رسد و آب به این مخزن تزریق می‌شود.

براساس این گزارش با توجه به اخبار و درصورتی که بخواهیم به صحبت ها استناد کنیم ،می بایست که 15 آبان ماه 92 زمان تحویل یکسری از متقاضیان باشد و 15 آذر زمان تحویل یکسری دیگر از متقاضیان باشد .

گفتنی است :پیشتر از آن ثبت نام هایی بصورت خصوصی و استثنائی از متقاضیان بعمل آمده بود که برخی ثبت نامشان به تاریخ 15 اردیبهشت می رسد.
 
براساس این گزارش نقطه اوج زمان اولین واریزی مبالغ متقاضیان مرداد ماه و شهریور ماه سال 91 بود .

بدین ترتیب طبق قوانین و مستندات می بایست به تعداد کثیری از متقاضیان در اواسط بهمن ماه و اواسط اسفندماه 92 واحدها تحویل داده می شد که با توجه به دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب این موضوع دور  از ذهن نیست که زمان واگذاری تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر پردیس و بطور مشخص واحدهای به تاخیر بیافتد.
 
***تحویل بخش عظیمی مسکن مهر فاز 11 در شهریور ماه

به نقل از باشگاه خبرنگاران با توجه به پیشرفت زون و منطقه 4 و 1می توان انتظار داشت که بلوک های آن نواحی را در شهریور ماه مشروط به تهیه آب وبرق از سوی وزارت نیرو  در نظر گرفت.
براساس این گزارش به طور مطمئن سرعت  و پیشرفت کار به دلیل واریزی مردم بیشتر خواهد شد .

 به طور مطمئن تا شهریور ماه سال 93 از 35000 واحد کوزو میتوان انتظار داشت که متقاضیانی که  اولین واریزی آنها مربوط به سال 91 است بتوانند در این واحدها  ساکن شوند.

گفتنی است  با توجه به حذف 16 هزار نفری که چندی پیش اتفاق افتاد ، همان عدد 20 هزار واحد است .

۹۳/۰۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">