ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: جوان ترین مخترع جهان، فردی ایرانی به نام سجاد یعقوبی است که هم اکنون در یکی از دانشگاه های ترکیه در حال تحصیل است.

سجاد یعقوبی، برنده مدال طلای مسابقات اختراعات جهان در بخش پزشکی است که در سال ۲۰۱۲ عنوان جوان ترین مخترع جهان را از سازمان جهانی یونیسف دریافت کرد. وی هم اکنون در دانشگاه باغچه شهیر ترکیه تحصیل می کند.



به گزارش خبرگزاری ایرنا وی به تازگی از سازماندهی یک تیم پزشکی بین المللی برای اعزام به افریقا و کمک به مردم محروم آن خبر داده است.

مخترع جوان ایرانی در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : در حال سازماندهی یک تیم پزشکی بین المللی از سوی ایران به منظور اعزام و کمک به مردم کشورهای افریقایی در تابستان سال جاری است.

وی گفت : از تمامی پزشکان جهان برای همکاری در این طرح بشردوستانه دعوت خواهم کرد.

سجاد یعقوبی، پیش از این در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ادعاهای برخی از رسانه های ترکیه مبنی بر اخذ تابعیت این کشور را تکذیب کرده بود .

وی با اشاره به مطالب برخی از روزنامه های ترکیه مبنی بر اخذ تابعیت این کشور ، با تکذیب این ادعاها گفت : من به ایرانی بودن خود افتخار می کنم و با نام کشورم در رویدادهای مختلف شرکت خواهم کرد.


۹۳/۰۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">