ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

قهرمان لیگ فوتبال ترکیه مشخص شد

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ
تیم فوتبال فنرباغچه با کسب تساوی بدون گل مقابل تیم کایکور ریزسپور در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابتها عنوان قهرمانی سوپرلیگ ترکیه را کسب کرد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال فنرباغچه در حضور بیش از 50 هزار دختر و پسر زیر 12 سال به دلیل محرومیت حضور تماشاگران بزرگسال در ورزشگاه مقابل کایکور ریزسپور به تساوی بدون گل رضایت دادند و عنوان قهرمانی سوپر لیگ ترکیه را برای نخستین بار از فصل 11-2010 کسب کردند.



گالاتاسرای دارنده 19 عنوان قهرمانی لیگ ترکیه که در دو فصل گذشته قهرمان لیگ این کشور شده مقابل الازیگ اسپور یک بر صفر پیروز شد تا 12 امتیاز با فنرباغچه صدرنشین فاصله داشته باشد. شاگردان روبرتو مانچینی به دلیل کسب نتایج ضعیف در ابتدای فصل که منجر به تغییر مربی شد چنین فاصله ای با صدر جدول پیدا کردند.

بشیکتاش دیگر تیم مشهور ترکیه نیز با یک امتیاز اختلاف نسبت به گالاتاسرای در جایگاه سوم قرار دارد.

ارسون یانال سرمربی فنرباغچه که در نخستین سال حضور خود در این تیم عنوان قهرمانی را کسب کرد باید از عملکرد امانول امنیکه و موسی سو دو مهاجم آفریقایی خود در این فصل ممنون باشد.


۹۳/۰۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">