ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه رقیب جدی ایران در بازار سنگ عراق

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ب.ظ
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی تولید سنگ اصفهان گفت: ترکیه به جهت بهره گیری از فناوری‌های بر‌تر و هزینه تولید پائین‌تر در حال گرفتن بازار سنگ عراق از ایران است.



به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ‌رضا احمدی در دیدار اعضای انجمن صنفی کارفرمایی تولید سنگ ایران با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات فروش سنگ اظهار کرد: با توجه به روند افزایش تورم در کشور نمی‌توانیم محصولات خود را به برخی کشور‌ها صادر کنیم.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی تولید سنگ استان اصفهان افزود: بازارهای خارجی خواهان ثبات قیمت هستند در حالی که ما با روند افزایشی تورم مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه ترکیه به جهت بهره گیری از فناوری‌های بر‌تر و هزینه تولید پائین‌تر، تصریح کرد: با این روند ترکیه در حال گرفتن بازار سنگ عراق از ایران است.

احمدی با اشاره به اینکه افزایش قیمت‌ها با روند دریافت مالیات بر ارزش افزوده سبب رویگردانی خریداران می‌شود، خاطرنشان کرد: با افزایش قیمت‌ها به جهت مالیات بر ارزش افزوده خریداران را به شمت محصولات جایگزین سوق می‌دهد.




۹۳/۰۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">