ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

نقشه ترکیش ایرلاین برای توریستهای شیرازی

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
ترکیه آنلاین: مدیر هواپیمایی ترکیش ایرلاین منطقه جنوب کشور در گفتگو با «خبرگزاری نسیم» اظهار داشت: با روزانه‌شدن پرواز شیراز- استانبول در سال 2015 تعداد توریست‌های شیراز را به 25 هزار نفر افزایش می‌دهیم.



محمت آلاگز در ادامه افزود: تعداد توریست‌های خارجی شیراز از هفت هزار نفر در سال 2012 به 16 هزار نفر در سال 2014 افزایش داشته است. ما اهتمام ویژه‌ای جهت معرفی و شناساندن شیراز به عنوان مرکز فرهنگی و دروازه ایرانیان و معرفی جاذبه‌های بی‌شمار تاریخی و گردشگری این شهر در سراسر دنیا داریم. در این راستا اقدامات متعددی انجام گرفته که از جمله آن می‌توان به دعوت از برجسته‌ترین کارگزاران از کشورهای اروپایی مثل ایتالیا، آلمان، اسلوونی، اسپانیا، کرواسی، یونان، هلند، پرتقال و اتریش با همکاری آژانس‌های بزرگ شیراز و همچنین دعوت از خبرنگاران و گزارشگران شبکه‌های تلویزیونی جهت بازدید و تهیه گزارش از شیراز و پخش این گزارش‌ها در تلویزیون ملی ترکیه اشاره کرد.


نظرات  (۱)

سلام داداش سایت شما هم خیلی زیباست ممنون ک به وبلاگ من سر زدید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">