ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

روحانی و گل در فهرست 100 شخصیت برتر مجله تایم

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰ ق.ظ
مجله تایم 100 شخصیت برتر جهان را معرفی کرد.


به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از خبرگزاری آناتولی، در در این فهرست اسامی افرادی از جمله "حسن روحانی" رئیس جمهور ایران، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، شی جین پینگ رئیس جمهور چین، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان، عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، جان کری وزیر خارجه آمریکا و هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق این کشور دیده می شوند.
خبرگزاری آناتولی به نقل از تایم گزارش داد رجب طیب اردوغان به دلیل نحوه برخورد با تظاهرات مردم در واقعه پارک گزی و بستن توییتر و یوتیوب از این فهرست حذف شده است.


تایم 100، فهرستی سالیانه از نام 100 فرد تاثیرگذار در جهان است که توسط مجله تایم از سال 2004 گزینش و منتشر می شود.

قبل از انتشار تایم 100، فهرستی از 100 فرد تاثیرگذار قرن بیستم در سال 1999 منتشر شد که در پی موفقیت آن فهرست، از سال 2004 هر ساله منتشر می شود.

مسوولان هفته نامه تایم هر سال شخصیت سال را بر اساس معیارهای خود انتخاب می کنند اما بر این باور هستند که مخاطبان شان نیز حق دارند که اظهار نظر کنند.

هفته نامه تایم از این رو پیش از انتشار ویژه نامه اش، برخی از نامزدهای قرار گرفتن در لیست را اعلام می کند که مخاطبان در خصوص آنان رای دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">