ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به توصیه‌اش به دو رئیس جمهور، تعرفه‌های درمانی را (بلبشوترین) بازار کشور عنوان کرد و گفت: تعرفه‌های سلامت ایران بدتر از کشورهای آفریقا است، بنابراین تعرفه‌ها باید براساس هر منطقه‌ کشور تعیین شود.


به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا عزیزی درباره تعیین تعرفه‌های پزشکی اظهار داشت: به نظر بنده باید تعرفه‌ها شهرستانی شود یعنی بر اساس هر منطقه‌ای تعرفه ها مشخص شود زیرا هزینه مطب در هر نقطه‌ای متفاوت است. در حال حاضر مردم از بیمه‌ها راضی نیستند و به نوعی همه ناراضی هستند، از آن طرف نیز مشاهده می‌کنیم تعرفه در داخل رشته‌های پزشکی نیز تبعیض‌آمیز است یک جایی مثل چشم‌پزشکی تعرفه مناسبی دارد ولی در رشته‌ای مانند ارتوپدی که کار سختی برعهده دارند تعرفه مناسب نیست.

عزیزی ادامه داد: البته از آقای هاشمی، وزیر بهداشت تشکرمی‌کنم که توانستند رئیس جمهور و مجلس را در مقوله سلامت حساس کنند تا 3 هزار میلیارد در اختیار حوزه سلامت قرار گیرد، البته با این اعتبار همه مشکلات سلامت حل نمی‌شود ولی چون آقای هاشمی بخش خصوصی و دولتی را می‌شناسد امیدواریم بر این مشکلات فائق آید.

وی به حوزه سلامت کشور ترکیه اشاره کرد و گفت: ترکیه در سال‌های گذشته وضع وخیمی داشت. ولی الان مشاهده می‌کنیم اگر یک فقیر به بیمارستان‌های آنان مراجعه کند و پول هم ندهد تحت درمان قرار می‌گیرد ولی بیمه‌های ما هزار ایراد می‌گیرند و این در شرایطی است که ملزومات و تجهیزات پزشکی را نیز بیمار باید از بیرون بیمارستان تهیه کند.


۹۳/۰۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">