ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

طراح ایرانی از جشنواره کن به ترکیه رسید

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ

مجموعه‌ای از پوسترهای سینمایی و اجتماعی اونیش امین‌الهی هنرمند طراح از فردا 15 آپریل (26 فروردین ماه) در آنکارا به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، این نمایشگاه شامل 75 پوستر سینمایی و اجتماعی است که توسط اونیش امین‌الهی خلق شده‌اند. پوسترهای سینمایی این هنرمند طراح که پیش‌تر در جشنواره‌های بین‌المللی همچون کن ارائه شده‌اند، در این نمایشگاه گردهم آمده‌اند.  



پوسترهای اجتماعی این هنرمند نیز که بخش اعظم این نمایشگاه را شکل می‌دهد، بر اساس دغدغه‌های شخصی این طراح ارائه شده‌اند. مفاهیمی چون ترس، سیاست و طنز اجتماعی موضوع این دست آثار هستند. این پوسترها در قطع 70 در 100 و با امکانات نرم افزاری خلق شده‌اند، البته برخی از این پوسترها تلفیقی از دست و نرم افزار هستند.

اونیش امین‌الهی گرافیست باسابقه متولد چهارم شهریورماه 51 در تهران است. او کارشناسی ارشد طراحی گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس، تهران و خزانه دار و عضو هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران است. او در سال 1375 آتلیه همرنگ گرافیک را تاسیس کرد.

وی همچنین سابقه تدریس در دانشگاه جهاد دانشگاهی را از فاصله سال های 1379 تا 1381 دارد و تاکنون 3 نمایشگاه انفرادی در مدرسه ویژه، گالری ایده و دانشگاه علمی کاربردی مشهد برپا کرده است.



۹۳/۰۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">