ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین: ترم بهاری آموزش و تقویت زبان فارسی برای دانشجویان زبان و ادبیات فارسی ، اساتید ، محققان و علاقمندان به فرهنگ و زبان ایرانی دانشگاه های مختلف استانبول، در این شهر آغاز شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ترم بهاری تقویت زبان فارسی به همت وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در استانبول در مرکز جدید آموزش زبان فارسی این شهر برگزار می شود.

هدف از برگزاری این ترم ، تقویت بنیه علمی و ارتقاء سطح آموزشی دانشجویان زبان و ادبیات فارسی و همچنین اساتید و دانشجویان علاقمند به فرهنگ و زبان ایرانی در رشته های مختلف تحصیلی عنوان شده است.

در این دوره که تدریس آن را ˈاحمد چلیکˈ، ˈعبدالله دودانگهˈ، ˈمعراج نیکˈ نام و خانم ˈزنگنهˈ بر عهده دارند، برای شرکت کنندگان کلاسهایی در چهار سطح از سری کتابهای آموزش زبان فارسی دکتر ˈصفارمقدم ˈ برگزار می شود.

این کلاس ها هر هفته در سه روز در مرکز یاد شده برگزار خواهد شد.

این اولین گروه از فارسی آموزان شهر استانبول می باشند که در مرکز آموزش جدید زبان فارسی که چندی قبل توسط مسوولان سرکنسولگری و دانشگاه ˈعلامه طباطباییˈ تهران افتتاح شده است .


۹۳/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">