ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

شوهر ابرو گوندش از رهبران دو حزب ترکیه شکایت کرد

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ
ˈرضا ضرابˈ تاجر ایرانی الاصل تبعه ترکیه و شوهر ابرو گوندش (خواننده مشهور ترکیه) که پیش از این به اتهام پرداخت رشوه به برخی فرزندان و وزرای سابق کابینه ترکیه دستگیر و سپس آزاد شده بود، علیه دو رهبر حزب مخالف دولت این کشور اقامه دعوی کرد.



به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از ایرنا، ضراب پس از اقامه دعوی علیه ˈکمال کلچداراوغلوˈ رهبر حزب مخالف ˈجمهوری خواه خلقˈ، این بار علیه ˈدولت باهچه لیˈ رهبر حزب مخالف ˈ حرکت ملیˈ اقامه دعوی کرد.

بر این اساس ، وی پیش از این طی دو شکایت علیه قلچداراوغلو به اتهام توهین به وی خواستار مجموعا 200 هزار ˈلیر ترکˈ غرامت شده بود.

ضراب همچنین به علت اینکه باغچه لی، وی را در یکی از تجمعات انتخاباتی اش در شهر ˈ قهرمان ماراشˈ ، ˈشارلاتانˈ خوانده بود، علیه باغچه لی نیز اقامه دعوی کرد و خواستار 100 هزار لیر ترک غرامت شد.

ضراب در پی عملیات فساد مالی توسط پلیس و دادستان استانبول در 26 آذر ماه به اتهام پرداخت رشوه و فساد مالی دستگیر و سپس به وسیله وثیقه آزاد شد.

۹۳/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">