ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

تیم ایران با شکست مقابل تیم ترکیه به عنوان نایب قهرمانی رقابت های کومیته تیمی زنان مسابقات بین المللی کاراته جام بسفر ترکیه دست یافت.



به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از ایرنا تیم کومیته کاراته منتخب زنان ایران، دیروز (یکشنبه 17 فروردین) و دقایقی پیش در دیدار پایانی مسابقات بین المللی کاراته جام بسفر ترکیه که در شهر استانبول جریان دارد، مقابل تیم ترکیه با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و به مقام دوم رسید.

تیم کومیته تیمی زنان ایران برای رسیدن به دیدار پایانی از سد تیم های رومانی و صربستان گذشته بود.

تیم کومیته کاراته منتخب زنان ایران با ترکیب «پگاه زنگنه، حمیده عباس علی، یگانه چالاکی و رزیتا علیپور» در این مسابقات شرکت کرده بود.

در همین راستا تیم کومیته کاران منتخب مردان ایران نیز که با ترکیب «ذبیح الله پورشیب، سامان حیدری، سجاد گنج زاده، بهمن عسکری، حسین سمندر، سعید احمدی و حمید مهدی زاده» در این مسابقات شرکت کرده است توانست به مقام نائب قهرمانی دست یابد.
تیم کومیته تیمی مردان کاراته منتخب ایران در دیدار پایانی این مسابقات در استانبول در صورتی که مستحق کسب عنوان قهرمانی بود با ناداوری داوران مقابل تیم جمهوری آذربایجان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

دو تیم در این دیدار در حالی که دو بر دو مساوی بودند ، بازی آخر چهره قهرمان را مشخص می کرد .

در این دیدار ˈ ذبیح الله پور شیبˈ که 4 بر 2 از حریف خود پیش بود در ثانیه آخر ناداوران به خاطر اعتراضات رییس فدراسیون جمهوری آذربایجان یک اخطار به نماینده ایران دادند و وی را بازنده اعلام کردند.

تیم ایران در این مسابقات در دور نخست پیکارهای بین المللی جام بسفر ترکیه دررشته کومیته تیمی در استانبول در مقابل تیم قدرتمند جمهوری آذربایجان به برتری رسیده بود در دور دوم بر روسیه پیروز شد و سپس تیم ترکیه نایب قهرمان دو دوره رقابت های جهانی را شکست داد.

۹۳/۰۱/۱۸

نظرات  (۱)

از اول هم معلوم بود که اینها اجازه نخواهند اد که ایران تو ترکیه به مقام قهرمانی برسه.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">