ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

احمد داوود اوغلو وزیر خارجه ترکیه، اظهارات منتسب به خود در زمینه دست داشتن ایران در انتشار یک نوار صوتی مربوط به خودش و چند تن دیگر از مقامات نظامی ترکیه را تکذیب کرد.



به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از فارس، احمد داود اوغلو وزیر خارجه ترکیه در گفتگو با روزنامه زمان، درباره اظهارات منتسب به خود در رسانه‌ها در زمینه دست داشتن ایران در انتشار یک نوار صوتی مربوط به خودش و چند تن دیگر از مقامات ترکیه توضیحاتی ارائه کرد.

وی با اشاره به این موضوع، اظهاراتش پیرامون اینکه ایران در انتشار نوار صوتی مکالمات او و چند تن دیگر از مقامات ارشد نظامی ترکیه دست داشته است را تکذیب کرد.

این نوار مربوط به مکالمه داود اوغلو و مقامات نظامی ترکیه درباره امکان مداخله نظامی در سوریه و واکنش احتمالی کشورهای دیگر است.

وزیر خارجه ترکیه به یک روزنامه ترک گفته است؛ «زمانی که اتفاقی رخ می‌دهد، ابتدا به محافلی که از این ادعاها سود می‌برند نگاه می‌کنم. چه کسانی از این سناریوها سود می‌برند؟ حامیان بشار اسد در ترکیه، عناصر ساختاری موازی و قلم‌های طرفدار ایران».

اوغلو با تکذیب دست داشتن ایران در انتشار این نوار صوتی افزود: اظهارات من مورد سوء برداشت قرار گرفته است، صحبت‌های من واضح بود و کاملا مشخص بود که من ایران را در این زمینه متهم نکردم.


۹۳/۰۱/۱۷

نظرات  (۱)

نه بابا بیا ما رو متهم کن.

ایران تلاش میکنه که همیشه بین کشورهای اسلامی دوستی و اعتماد باشه واونا همیشه سعی میکنن که ایران رو متهم کنند .

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">