ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین:امروز، مدیر کل فرودگاه بین المللی گیلان مصاحبه ای با خبرگزاری ایسنا انجام داد و طی آن آمار مسافرتهای خارجی آن فرودگاه را اعلام کرد.



در بخشی از این خبر آمده است:

 "مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با اشاره به پروازهای فوق العاده در این فرودگاه یادآور شد: برای متقاضیان پروازهای هوایی، پروازهای فوق العاده داخلی به شهرهای مشهد، کیش، اصفهان و پرواز خارجی به اسپارتای ترکیه راه اندازی شده است.

رضوانی گفت: با احتساب پروازهای فوق العاده، 86 سورتی پرواز در هفته در ایام نوروز انجام شد. "

 

بر طبق گفته های این مقام کشوری، از فرودگاه رشت پروازهای فوق العاده ای به مقصد اسپارتا (همجوار با آنتالیا) انجام شده است.


با توجه به اطلاعات فوق و نظر به اینکه هیچگونه پروازی از رشت به استانبول صورت نپذیرفته است بنابراین مقصد مسافرانی که از فرودگاه گیلان به ترکیه سفر کرده اند، آنتالیا بوده است.

گفتنی است هموطنان گیلانی چنانچه قصد عزیمت به استانبول را داشته باشند باید این سفر را از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام دهند.


شایان ذکر است بر طبق بخشنامه سازمان هواپیمایی کشورمان، هیچ هواپیمای مسافربری ایرانی حق فرود در فرودگاه آنتالیا را ندارد بنابراین شرکت های هواپیمایی به منظور دور زدن این بخشنامه، مسافران خود را در شهر اسپارتا (که فاصله کمی با آنتالیا دارد) پیاده می کنند. این مسافران نیز مسیر باقی مانده تا آنتالیا را با استفاده از اتوبوس طی می کنند.

 

لینک خبر ایسنا


۹۳/۰۱/۱۶

نظرات  (۱)

پرواز های ترک که حق فرود دارن.

چرا نباید این پول تو جیب ایرونی نره؟؟؟؟؟؟/

آیا به دلیل فرهنگی هستش؟

سعید جان میتونی توضیح بدی؟؟؟


پاسخ:
سلام و درود بر شهردار باغ
سازمان گردشگری ایران در دوره آقای احمدی نژاد بخشنامه صادر کرد که هیچ شرکت خدمات مسافرتی حق فروش تور آنتالیا را ندارد ضمن اینکه پروازهای داخلی حق ندارند در فرودگاه آنتالیا نشست و برخاست داشته باشند از اینرو فرصت برای شرکتهای هواپیمایی ترکیه فراهم می شود و اینکه پروازهای ایرانی، مسافران را تا اسپارتا یا ادانا برده و از آنجا به بعد با اتوبوس به آنتالیا منتقل میشوند.
علت این تحریم، بی بندو باری در آنتالیا و فضای مخرب آن شهر اعلام شده است.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">