ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

تیم کشتی آزاد ترکیه به مقام سومی اروپا دست یافت

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
در پایان رقابت‌های کشتی آزاد اروپا در سال 2014 که در کشور فنلاند برگزار شد تیم روسیه با 4 مدال طلا بالاتر از آذربایجان و ترکیه قهرمان شد.



به گزارش ترکیه آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی اروپا طی چهار روز و همزمان با کشتی زنان برگزار شد که در پایان تیم روسیه با کسب 4 مدال طلا و 68 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، پس از تیم روسیه تیم‌های آذربایجان و ترکیه به ترتیب با کسب 47 و 40 امتیاز مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.
 
همچنین در کشتی زنان تیم روسیه با 65 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های بلغارستان و اوکراین با کسب 45 و 41 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
در روز پایانی این رقابت‌ها در وزن 70 کیلوگرم روسلان دبیر گادجیف با نتیجه 12 بر 2 از سد گریگور گریگوریان از ارمنستان گذشت و قهرمان شد. در وزن 86 کیلوگرم نیز عبدالرشید سعد‌اله یف با نتیجه 5 بر 2 مراد گایداروف بلاروسی را مغلوب کرد و به مقام نخست دست یافت.
 
رده‌بندی انفرادی این رقابت‌ها به شرح زیر است:
57 کیلوگرم: 1- ولادیمیر خینچگاشویلی (گرجستان) 2- گنادی تولبیا (موناکو) 3- گاریک بارسغیان (ارمنستان) و زهیر ال کواراک (فرانسه)
 
61 کیلوگرم: 1- حاجی علی یف (آذربایجان) 2- بخان گویگریف (روسیه) 3- آندری پرپلیتا (مولداوی) و واسیل شوپتار (اوکراین)
 
65 کیلوگرم: 1- ماگومد قربان علی یف (روسیه) 2- ثروت کوشکان (ترکیه) 3- کونستانتین خابالاشویلی (گرجستان) و بوریسلاو نواچکوف (بلغارستان)
 
70 کیلوگرم: 1- روسلان دبیرگادجیف (آذربایجان) 2- گریگور گریگوریان (ارمنستان) 3- میروسلاو کایروف (بلغارستان) و یاکوب گور (ترکیه)
 
74 کیلوگرم: 1- آنوار گدویف (روسیه) 2- جبرئیل حسن اف (آذربایجان) 3- کریستین برزوفسکی (لهستان) و سونر دمیرتاش (ترکیه)
 
86 کیلوگرم: 1- عبدالرشید سعداله‌یف (روسیه)‌2- مراد گایداروف (بلاروس) 3- موسی مرتاز علی‌اف (ارمنستان) و استفان ورب (مجارستان)
 
97 کیلوگرم: 1- عبدالسلام گادیسوف (روسیه) 2- ختاگ گازیموف (آذربایجان) 3- ایوان یانکوفسکی (بلاروس) و نیکولای جبان (مولداوی)
 
125 کیلوگرم: 1- طاها آکگول (ترکیه) 2- آلن خوگائف (روسیه) 3- دانیل لیگتی (مجارستان) و الکساندر کوتسیانیسکی (اوکراین)  


۹۳/۰۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">