ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

ترکیه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای عمومی و تخصصی ترکیه

در سفر استانبول به این هتل نروید

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ

ترکیه آنلاین: هر چند که هتلهای استانبول به لحاظ کیفیت و خدمات دهی از هتل های ایران وضعیت بهتری دارند اما برخی از هتل های این شهر کیفیت لازم را ندارد و پس از رزرو و اقامت در آن پشیمان خواهید شد.

یکی از این هتل ها، توپکاپی است. هتل توپکاپی، هتلی سه ستاره است که در محله findikzade   (غرب منطقه آکسارای ) قرار دارد. معمولا به هنگام مراجعه به آژانسهای گردشگری اولین و ارزانترین گزینه برای اقامت در استانبول، هتل توپکاپی است.

اگرچه هتل توپکاپی در نزدیکی خط تراموای کاباتاش و باغچیلار واقع شده است اما کیفیت اتاق، لابی و از همه مهمتر، وضعیت صبحانه و رستوران هتل نامطلوب و فاقد استانداردهای یک هتل سه ستاره است.

سرویس صبحانه این هتل بسیار مختصر است به گونه ای که در سلف سرویس فقط چای، نسکافه، پنیر، کالباس بی کیفیت، کره و مریا و زیتون یافت میشود.

علاوه بر برخورد نامناسب و سرد مسئول پذیرش و کارکنان هتل، دیوارهای اتاق کثیف است. همچنین وسایل اتاقها مستهلک و قدیمی شده اند.

مسافران این هتل چنانچه بخواهند به میدان تکسیم یا خیابان استقلال بروند باید مسیر طولانی تری را نسبت به سایر هتلها طی کنند.

در اطراف هتل توپکاپی، دو هتل فورسیزن و کایا وجود دارد که هتل فورسیزن وضعیت بهتری نسبت به توپکاپی دارد.

چنانچه تمایل دارید به استانبول سفر کنید، پیشنهاد میکنیم با هزینه بیشتر یک هتل چهارستاره انتخاب کنید تا از سفر خود لذت ببرید.

البته در میان هتلهای سه ستاره استانبول، گزینه های خوبی وجود دارد که در مطالب آتی بدان اشاره خواهد شد.


نکته قابل تامل درباره این هتل اینکه عکسهای درج شده در وب سایت این هتل با وضعیت واقعی آن، تفاوت زیادی دارد. در عکس های این هتل، وضعیت اتاق و صبحانه با کیفیت دیده می شود اما واقعیت چیز دیگری است.


اخبار مرتبط

هتلی که از اقامت در آن باید پرهیز کرد


نظرات  (۷)

چشم نمیریم
مرسی عزیز از راهنماییت.
مزخرف ترین هتلی که من در عمرم رفته ام و کلاهی گشادتر از آن سرم نرفته است هتل بظاهر چهار و یا بگفته خودشان پنج ستاره کارات پارک استامبول است . از اوصاف این هتل هر چه بگویم کم گفته ام.
آژانس تهران که خدا ازشان نگذرد به ما گفتند نزدیک میدان تکسیم است . چشمتان روز بد نبیند یک خیابان دو ونیم کیلومتری با شیب وحشتناک که فقط با کوهنوردی و یا تاکسی دربست سی لیره ای فقط می توان به آن رسید.
به ما در تهران اعلام شد که فول برد است و نهار وشام صرف می شود . از اوصاف این ناهار و شام چیزی نمی توان گفت جز اینکه فقط خندید و یا در واقع از پول کلانی که بابت این وعده ها از جیبت رفته است گریست. من بعد از بیست و پنج سال آرزوی غذاهای پادگان صفر یک تهران را کردم. بهترین ناهار را می شد در خیابان استقلای با بیست لیر و آن هم متنوع صرف کرد و من دیووانه اینهمه پول بابت این سمبوسه سوخته که غذای این رستوران است داده ام. از رفتار ناشایست مدیر و کارکنان و محله زورآبادی و سگ دانی دور این هتل تا مکانیکیهای مختلف دور این هتل و در مجموع کلکسیونی از تمام اوصاف شایسته !!!در این هتل جمع شده است. در مجموع سکونت در این سگ دانی سفر مزخرفی را برای ما با کلی هزینه فراهم کرد و کلی به خودمان بد و بیراه گفتیم.
هرچقد پول بدین آش میخورین
سلام من میخوام یک آپارتمان برای یک هفته بگیرم به نظرشما چند درمیاد
ما دو هفته پیش رفتیم اینجا اتفاقا کاملا راضی بودیم از هتل....خیلی خوب بود همه چیزش صبحانه مفصل اتاق های تمیز از همه نظر عالی بود فقط تنها سختیش همون مسیر شیبدار بود ک دو سه دقیقه ای بیشتر نبود😑بعدش وارد خیاان اصلی میشدبم و دیگه اونجا با تاکسی یا مترو راحت میتونستیم هر جایی بریم و به مرکز خرید جواهیر هم خیلی نزدیک بود حدود 5 دقیقه الی 10 دقیقه پیاده روی و همچنین ب ایستگاه مترو ما با مترو همه جاها رو رفتیم فقط کافیه استانبول کارت تهیه کنید تا تکسیم هم پیاده حدود نیم ساعت هست ولی با مترو خیلییییی راحت دو ایستگاه فاصله داره...خلاصه ک ما یک هفته اونجا بودیم از همه نظر راضی بودیم برای نهار و شام هم دو روز با تور ها بودیم و بقیه روزها هم خودمون غذا تهیه کردیم ک قیمتی معادل همون قیمت غذا های ایران پامون حساب شد و به نظرم نسبت به نرخ هتل واقعا خوب بود
کارات پارک هتل  انصافا دست شیادان ایرانی ساکن استانبول است.خیلی استانبول رفتم معمولا سرم کلاه نمی رود.تورها با شگرد لحظه آخری کلاه سر هموطنان می گذارند.مواظب باشید.آن کسی که تعریف کرده بی شک از صاحبان یا خادمان آنجاست.نروید نروید نروید خیابان بخوابیدولی نروید.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">